dabadaba, down, dobidu, down, down...


























 
Archives
<< current













 
Quer dar palpite?
Sou toda ouvidos

Female/26-30. Lives in Brazil/São Paulo/São Paulo/Cerqueira César, speaks Portuguese and English.
This is my blogchalk:
Brazil, São Paulo, São Paulo, Cerqueira César, Portuguese, English, Female, 26-30.




Listed on BlogShares

Ei, o chefe chegou? Clique aqui!! Reading blogs at work? Click to escape to a suitable site!

Porta-retrato
Cozinha
Varanda
Home theater
Sala de música
Mesinha de telefone
Vizinho encrenqueiro
Mesa-redonda
Hall de entrada
Notebook
Canivete
Prancheta
Maleiro
Sótão
Moedor de pimenta
Spot de luz
Lata de lixo
Espremedor de limão
TV de tela plana
Sofá
Lixa de unha
Fruteira
Pingüim de geladeira
Casa de praia
Quintal



















saindo de casa...
 
8.11.03  
Porque ando meio Shirley Manson ultimamente:

Bow down to me

I know what's good for you
I bet you're dying to

Pour your misery down, pour your misery down on me
You wanna hear about my new obsession?
I'm riding high upon a deep depression

Something that you did will destroy me
Something that you said will stay with me
Long after you're dead and gone

This is not my idea of a good time

You pretend you're anything
Just to be adored
Don't believe in anyone
That you can't tame

Send me an angel to love
I need to feel a little piece of heaven
Send me an angel to love
I'm afraid I'll never get to heaven

Catch me on a better day
Fix me now I wish you would
Bring me back to life
Kiss me blind somebody should
From hollow into light

14:38 Classificados:

 
This page is powered by Blogger.